Nu är det inte långt kvar

22.06.2026
Nu är det inte långt kvar tills Nordic Troublemakers-valparna anländer! 😍🙏🏻🐾

Bullet har varit på röntgen, och nu vet vi på ett ungefär hur många som vi kan förvänta oss🙏🏻

Vi väntar med spänning på att Bullet och Ozzy ska bli föräldrar. Allt ser fint ut, och vi ser fram emot att snart få välkomna de små till världen. 💕🐶

Jag vill samtidigt tacka för det stora intresset för denna kombination. Samtliga valpar är reserverade och vi tar därför inte emot fler förfrågningar på valp från denna kull. ❤️

Nu håller vi tummarna för en trygg valpning och friska, välmående valpar. 🙏🏻🥰


Lite bilder från Bullets vardag, det blir 3 koppel promenader som hon får bestämma själv, utöver det så går hon lös ute i trädgården.
Hon har valplådan tillsammans i vårat sovrum fram till valparna är 3 veckor och där har vi även en egen altan som hon kan förflytta sig precis som hon vill❤️
Kosten är jag noga med, från vecka 5 i graviditeten går jag över på Eukanuba WORKING & ENDURANCE, samt tillägger jag Musch och kokta ägg 3 gånger i veckan 1 rå morot och 1 färskt äpple om dagen, sista "natt målet" ger jag mousse.
Under dessa varma dagar har hon även fått glass vilket hon uppskattat. 
Jag är betjänten till mina fantastiska tikar och dom ska ha det bästa av allt🌟

På återseende🤗🌸

Share